Leventinannesiii evet dün akşam oğlumu hava almaya çıkarmıştım, herkes elinde yap şişesiyle yolda gidiyordu. Bime de gittim hatta yere bi on onbeş tane koymuşlar sanırım tüm hepsi o kadardı. O kadar yorgunum ki durumu algılayamadım, keşke alsaydım dedim sonradan ama olan oldu 🙄