Karantugce Brlbtl bende o yüzden sordum bir gariplik mi var fazla mı diye salı günü kontrolümüz var sorucam doktora
Theanaaa Karantugce takipli doktorunuz yok mu? Birde fazla mi diye actim demişsiniz zaten anne sütü alan bebeler on kiloda olsa doktor müdahale etmez 🙂 masalalh bu arada🧿🙂
Karantugce Theanaaa evet ver en son 1 ay önce gitmiştik normal dedi anne sütü dışımda birşey vermiyorsan vermiyorum dedim ama bana fazla gibi geldi şişko olucaz herhalde 😅
Theanaaa Karantugce o zaman sorun yok bebekler bu donemlerde hızlı kilo aliyor bi sure sonra duruyo. Benimkide 3.5 aylik 8250 anne sutu aliyo dediğim gibi bi süre sonra duruyo bu hizli alimlar
03alparslan04 Karantugce benim bebeğim de 2600 gram doğdu sonra 2300 grama kadar düştü 2 aylıkken 4500 kg olmuştu sadece anne sütüyle benimde
Karantugce 03alparslan04 maşallah bunları okuyunca bizim ki fazla mı diye düşünüyorum gerçi mama falan vermiyorum sıkıntı yoktur herhalde
03alparslan04 Karantugce yoktur şöyle anne sütü alıyor ya zamanla hareket ettikçe kilo alımı biraz daha azalacak ondan dolayı maşallah yarıyor demekki ne güzel
Elfelf475 Karantugce benim de doğunca zayıftı sonra daha hızlı topladı 4,5 aylık 7400 tombik bile duruyor süt yarıyor maşallah 🧿
Karantugce Alpylmz2022 hayır su içmek gaz yapmadı ben çok su içtiğim için sütüm çok tazyikli geldi sütün tazyikli gelmesi gaz yaptı