Karantugce Merhaba benim bebeğim erken 35+5 2680 gr doğdu 2 gün sonra 2500 e düştü şuan tam 2 aylığız 6.5 kilo normal mi sizin bebişleriniz nasıl bu arada sadece anne sütü veriyorum
Glsn7581 Karantugce maşallah sübhanallah çok çok iyi Allah bağışlasın.sutunuz yariyo. Zaten en sağlıklı olanı bebeğin önce kilo verip sonra almasıymis
Kizannesi92 Karantugce ya sanki bak bak nasıl da kilo aldırdım minigime postu olmuş hay maşallah 2.910 doğdu 2.700 e düştü üç buçuk aylık 6.200 sizinki çok çok iyi
Kizannesi92 Karantugce yani masaallah çok iyi toplamış bebiş ama siz bunu pek demeyin heryerde nazar olur nazar 🤣
Karantugce Alpylmz2022 hayır hatta dikkat etmiyorum diyebilirim sadece doğumdan sonra hat safhada su içtim hatta bu yüzden sütümtazyikli ve bebeğe gaz yapıyor aşırı gazlı
Karantugce Brlbtl bende o yüzden sordum bir gariplik mi var fazla mı diye salı günü kontrolümüz var sorucam doktora