Berraaaa benim bebeğimde sarılık vardı aynı on du bana yarım saatte bir emzirmem gerektiğini söylemişti doktorlar ama tabi benimkide sor uyanıyordu ama yine 1 buçuk 2saat ye bir emzirmeye çalışıyordum uaynmazsa kaşıkla ya sağıyordum yada mama veriyordum ona rağmen iki gün sonra değeri 13e yükseldi bu sefer daha bir ciddi şekilde artık zorla uyandırıyordum anca öyle birkaç güne uyanmaları normale döndü ama sarılığı 2aya yakın geçmedi ama onun korkulacak birşey olmadığı anne sütü sarılığı olduğu söylendi ama yine bir saatte bir emiyordu. ve o kadar saat aç bırakmayın zaten en fazla 3saatte bir emmesi gerekiyor yeni doğan bebeklerin