Berraaaa değer için bisey diyemicem ama bizimki 13,7di çocuk Dr u saat başı emzir 2 saat bile çok onun için demişti. Sarılık anne sütüyle geçiyormuş bol bol emzir demişti bize. Benim bebegimde uyuyodu emzirirken topuklarına cimiyodum hafif burnunu sıkıp bırakıyorum ellerini kollarını oynatiyodum uyanip geri uyuyodu. 5 6dk emdiginden emin olana kadar tekrar ediyodum çok şükür kalmadı sarılıgi