Nbg_26 oğlum 38 aylıkken bir sabah kendisi ben artık bez takmıcam dedi ve ogün bıraktı bezi geceleri o uyuduktan sonra ben taktım bez bebeğim de var gece tuvalete kaldıramam diye 1 haftanın sonunda herşey halolmuştu kendi istemesi daha iyi demişlerdi bende onu bekledim zorlamadım ve bez konusunda asla yaptığı kaladan bezinin şişliğinden rahatsız bile olmuyordu sabaha kadar bezi şişiyodu hiç kuruda uyanmadı ama şuan herşey çok iyi kendisi gidiyo oturuyo siliyo çıkıyo 1,5 yaşındaki çocuk için bence tuvalet eğitimi bana göre çok erken