Ece1213
Biz de 22 aylığız ,aşırı kararsızım ama çokta istiyorum eğitime başlamayı hemen , her çiş yapmasında eliyle önünü tutup anne çiş diyor , kakaya da çiş diyor onu farkettim , ama çevremde herkes henüz hava soğuk hasta edersin, bekle 1-2 ay diyor , ama çocuk çiş diye eliyle gösterip söylerken sanırım başlamak ertelememek gerek diye tahmin ediyorum, ha bir de hala gündüz ve gece de dolu bezle uyanıyor , kuru bezle kalkmasını bekle diyorlar ama mümkün mü ki bu ? Uyku öncesinde ki şu içmesiyle alakalı değil mi oysa bu durum kızlar