Deletedmom_49 bir ayı geçti mesela asla kahvaltı yapmıyor. Çorba içiyor. 8.30 da kalkıyor ve 11 gibi içiyor. O arada sadece emiyor. Vermeyin diyeceksiniz belki ama vermezsem de çok ağlıyor, kıyamıyorum. Ben çok takılmıyorum yememesine. Bir süre böyle oluyorlar. Büyük oğlumu 18 aylıkken yemiyor diye kesmiştim. Şimdi 12 yaşında ve kilo fazlalığı var, 75 kilo (boyu 1.65). Keşke yemeseydi, öyle kalsaydı diyorum 😂