11 ay 5 günlük oğlum. Beni az çok görüyorsunuz bu istahsizlik postlarinda. Her gün oğlum sağolsun ağlatıyor bu konuda. Bugün sabah 10.30 a kadar aç kaldı bana mısın demedi yine ek gıda konusunda. Halen gelip tişörtümü sıyırıp meme diye ağladı ve verdim dayanamayıp. Ne yapicam ben ya. Memeden mi kessem ne yapsam bilmiyorum ki. Daha çok küçük kıyamıyorum da😔 ama ek gıda yemesi lazım 1 yaşına geldi ya. Kilo alımı da durmuş. İştah açıcı şurup da kullanıyoruz nafile bıktım artık her öğün önüne koyuyorum o fırlatıp atiyor ( blw ile başlamıştık ) kendim yedireyim diyorum kafasını bir oraya bir buraya atiyor. Ooooof