_bahar_ 17062019 bende dışarı çıkamıyorum internet üzerinden getirticektm hiçbir markette yağı gorunmuyor sadece iste gelsin de 140 TL yudum vardı onu aldım bir de Trendyol fan 5 TL zeytinyağı sipariş verdim kesin oda uçacak
Zhnce _bahar_ şok markette vardı ben öyle aldım Ablama da a101den sipariş verdim ama 1 tane veriliyor
ikiPrensesAnnesi20 17062019 A101 den yağ 1,25 L yağ 10 liralık alış verişe 26 lira yani 5 litresi 104 liraya geliyor markası orkide eşim gidip aldı 12 tane aldı bence sizde gidip alin
GozdemHilal Balim61 canım insan hakkına girilecek bı durum yok çünkü zaten sıvı yağ alimlarj çoğu yerde 1 taneyle sınırlı yani kimse koli koli yağ alamıyor.
Balim61 GozdemHilal 1 fişte 2tane olmuyo sadece ama 3 tane alip suri ayri odeme yapip fiş kestirilebilir bunu yapan yokmu sanki
huzunkovankusu 17062019 yine mi ya şiştik valla bezdik ☹️ Hiç mi gülmeyeceğiz diyorum devlet Bahçeli gibi 😂
alptoyyy Şu zamlarda koşa koşa stok yapmaya gidenler keşke az da olsa dişini gösterse hiç acımıyorum artık
Balim61 Senosunuzz haha kiz tutuklu derken vermiyolr oraya yani😂Muhtemelen şu agiz cezaevleri f tipimi e tipimi oluyo neyse oradir😂😂
Birbebek34 17062019 millet stok yapacağına tepki gösterse simdiye bunlar bu kadar zamlanmazdı …talep arttıkça fiyatta artar millet ha bire stok yapıyor müstehaktır o zaman bu zamlar
17062019 Birbebek34 Almasak nereye kadar almayacağız? Yağsız yemek pişmiyor. Adı üstünde temel gıda. 1 gün yapma 2 gün yapma 3.gün yine ihtiyaç oluyor. Gereksiz birşey değil ki.
Birbebek34 17062019 almayın diye bisey mi dedim ?kimse zamalara tepki göstermedikçe zam üstüne zam geliyor diyorum.
Balim61 GozdemHilal Haha bende hic yapmadim ama internette yapanlr var yani nasl oluyo bilmiyrm ama paylasimlrda faln gosteriyolr.Mesela sua bile millet 4.5 tane yag birden aliyo demekki aliniyo garipler.
Goktugmom_ Deletedmom00881 köyü kolay sandın ucuz mu süt inekten yem fiyatı uçmuş gidiyor bi gör dün çiftciler ayçekirdegi eksin denildi haberde gübre den tohumdan mazottan bahseden yok
Deletedmom00881 Goktugmom_ en azından doğalgaz yok köyde bacım dağdan odun kesip yakılıyor, domates hıyarda ekip tuzlayıp yerik🤣