unemere Flower098 bende gezerek ilahi söyleyerek oyuncak göstererek falan emzirmeye çalışıyorum birde uyku arasında veriyorum 🥺biberonu da ememiyor denedim onu da 🤦🏼♀️
Flower098 _anneyim simdi baktım, evet kaynakalrda 19 hafta ayagının 14,5 ve 19 hafta aradında olduggunu soyluyor. Yani gerçekten atak haftasındayız 😞😞😞😞
ptircik Flower098 40.haftaya göre hesaplandığında güneşli günlerde görünüyor ama anlamıyorum keyfi yerinde olsa da yeme ve uyku yok maalesef
Flower098 _anneyim ya böyle uykulu halş olurdu cin gibi, aç bence yzun saat yemek yemiyor ancak verdiğimizde bile dili ile itiyor bazen ısrar ediyorum basıyor çığlığı bu sefer geceli gündüz uyku yok sıfır
AnnaKarenina_ Flower098 yarım saatlik uykuda derine geçiyor ama sanki saatlerce uyumuş gibi uyanıyor sonra yarım saat içinde tekrar uyku istiyor yoruldum artık
Nilay0635 _anneyim 3 ay 22 günlük oğlum ve sanırım bizde atak dönemindeymişiz. Biz yeni sünnet yaptırdık sünnet olduktan 3 gün sonda saydıklarınızın hepsini yaşadık halada devam ediyor. Umarım bir an önce biter de uyku denilen şey bizim evede uğrar 🥲
Elifff789 Flower098 bence 3 ay atağı da var 3 aylık oldu ve bütün düzeni bozuldu ne uyku ne mama sadece ağlıyor
Neslii933 _anneyim 11 Kasım doğumlu mu bebiş. Benim bebiste öyle. Bide araya hastalık girince tümden değişti. Önceden memede uyurdu şimdi uyumuyor itiyor beni. Nasıl uyutacagimi bilmiyorum. İnşallah huyları kalıcı olarak değişmez
Simge723 Flower098 bizimde böyle oldu uyku düzeni bozuldu mama istemedi biberon verince ağladı hep emmedi geçti hepsi 4. Ayında tekrar bir atak yaşamadık çok şükür 🙏