_Bianneikibebis 2.kez hamile olduğumu aşırı derecede iştahımın artmasından ve yüzümün normalde hiç olmadığı kadar güzel ve parlak olmasından şüphelenip anlamıştım adetim iki gün geçmişti test yaptım pozitif çıkmıştı doktora gittiğimde 4 haftalıktı iki hafta sonra düşük yaptım nasip olmadı ama bendeki belirtiler buydu aşırı iştahım açılmıştı