Birdunyabircennetannesi canım biz epilepsi şüphesiyle profösere gitmiştik oğluö 6 aylık oldu böyle kendi kendine irkiliyodu bize nöbet olabilir dediler inan sana 1 haftada hem yemeden hem içmeden kesildim oğlum o hareketi yaptıkça kahroluyordum birde yalnız bakıyorum ya bişey olursa diye öldüm kahrımdan. Biz eeg çektirdk temiz çıktı bebeğin gayet sağlıklı dedi doktor inanamadım çünkü ben kesin gözüyle bakıyordum kendimce tıp dilinde buna shuderring atack deniliyomuş bebekler özellikle erkek olanlar çiş kaka yaptığında heycanlandığında yada korktuğunda yapabilir b12 eksikliğindede görebiliyoruz dmeişti çok şükür geldi geçti 7 aylıkken tak birden o kihareket kesildi şuan 16.5 aylığız o aydan berş bir daha asla yapmadı. 1 yaşına kadar yapanbilir sonra kendiliğinden geöer demişti. Umarım bir nebze yardımcı olanbilmişimdir❤️ Doktor intternette yazılanları okuma beni dinle diyip gülmüştü hatta