Oğlum 9 aylık olacak ve gün içersinde uyanıkken böyle yetişkinlerde de olur ya usuyunce bı İrkilme olur o şekilde titriyor irkiliyor 1 2 kez oluyor gün içinde her gün ve internetten araştırdım epilepsi olabilir vs yaziyor. Yaşayan var mı bu durumu acaba ? En yakın zamanda nörolojiye götürmeyi düşünüyorum