Bugleminannesii geçti çok şükür iyiyim 4.5 aylık oglum 2 kez mastit oldum ilkinde hastanelik oldum 2. Oldugumda sıcak duş aldım 40 derece ateşle masaj yaptım anestol pomad ağrı kesici krem sürdüm ve lahana koydum bolbol emzirip sağdım öyle geçirdim çok şükür