Hope77 Antibiyotik kullanmak istemiyorum duşta ılık masaj yaptım ağrı kesici krem sürdüm lahana koycam baska napabilirim sağıyorum süt gelio ama taş gibi bi bölge kıpkırmızı daha öncede böyle oldu antibiyotik kullanmıştım geçmişti şimdi yine oldum antibiyotiksiz başka nasıl geçer
asllcck Hope77 sıcak su torbasıyla masaj yapın bana çok iyi gelmişti sonra yumuşayınca biraz hemen pompa ile çektim öyle rahatlamıştım pompa yaparken elinizle masaj yapın çekin
Buketpoyraz Hope77 sürekli sağ bol bol masaj sıcak suyla duş , birde duştayken tarakla mastit olan bölgeyi tara meme ucuna doğru cok faydası oluyor
Hope77 Doga0812 ateş yaptı mı peki? Bugün 40 dereceyi gördüm ya üşüme titreme oldu ılık duş aldım sağdım sürekli ateş geçti ama o bölge kızarmış ve ağrılı
LadyBugg Çocuğunuza bol bol emzirin eger bebeginiz küçükse halledemiyorsa , eşinize kuvvetli emzirip tükürtturun.
Hope77 LadyBugg 4 aylık emio bebegimde malum 4 ay atagı meme reddi var biraz etrafa bakmaktan memeyi emmio
Doga0812 Hope77 yok benim yeni başlıyordu sabah uyandığımda felaket ağrı vardı göğsümde başladım sağmaya masaj yaptım ağrıyan bölgeye yani her saat başı sagdim ve emzirdim hiç boş durmadım öyle yap geçer inşallah ateş olmadı ben hemen öyle başlamadan hallettim Allah şifa versin geçer inşallah bu arada sagarken sıkarak masaj yaparak sağın yağlı süt tıkamıştır kanalları
Zeynoo91 Zaman geçirmeden doktora git bence apse yapmış olabilir eğer geç kalırsan daha çok uğraştırıyor ben şuan uğraşıyorum Allah kimsenin başına vermesin
Samyeli008 Hope77 Sıcak su sütü artırır bu da tekrar mastit olmak demek diye okumuştum bir emzirme danışmanı paylaşmıştı bence de öyle ben ne zaman sıcak suyla duş alsam göğsüm süt dolar. Bi ara ben de mastit oldum soğuk kompres yapmıştım çok iyi gelmişti. Sonra elle sağın pompa sütü artırır kısır döngüye girer. Elle sağarken de göğsümüzü rahatlatacak kadar sağın sonuna kadar değil. Bebeğiniz emsin daha rahat boşaltır. Geçmiş olsun ben böyle atlatmıştım
Hope77 Samyeli008 doğru diyorsunuz sıcaktan ziyade soğuk daha iyi gelio ellede sağdım pompaya zaten pek gelmio elle sağınca daha iyi geliyor bugün biraz daha rahatım