Birgün tüm mal varlığınız nedir diye bir post açılmasında ne açılsın …Herşeyi sormayı, herşeyi açıklamayı ne de çok seviyoruz … .
Dugundeki birikim ,evdeki birikim,miras konuları ,yok ivirlar yok zivirlar ,cebimdeki anlık para durumu ,.yok çocuğuma gelenler, doğumda takılanlar ,kumbaram ondan gelenler benden gidenler
.
Bı banami bunları sormak , açıklamak abes geliyor yahu …
Tamam tamam beğenmiyorsan posttan çık diyenlere ,, Cikiyorum ok tamm …