Fulyaalin Kbraisik zaten desteksiz de uyuyor destekli de uyuyor her türlü uyanıyor yani bize çözüm yok gibi ne bileyim
cideee07 2 de kalkmış hala ayakta gözü kapalı ama hala direniyor kalkıp yürüyor 8 saattir ayakta 16 aylık daha ya :(