Rainnnn mertmeltem 40 gün oldum sonra 2 gün boş 1 hafta adet şeklinde 😂 simir testi verdim ultrasonla baktılar parça mı var veya enfeksiyon mu diye tertemiz di normal adetmiş 😑
ant331 mertmeltem 40 çıkmasına bir hafta vardı kanamam kesilmişti bir hafta kala bir daha başladı. 40 i temizlenerek çıkarttım. Bence sende de öyle oldu
Uykucu mertmeltem bende sezeryan oldum. Benim dogumum acil ve kanamaliydi. Doğumdan sonra 32 gun sakir sakir kanamam basladi hemen hastaneye gittim normal dedi. Adet görmeye baslamissin dedi.
ant331 mertmeltem 1 hafta sürdü normal adet suremdi yani.adettir büyük ihtimalle. 2.ayda kontrole gidin siz yinede
Emine1013 mertmeltem bence adet olabilrsiniz benim de kanamam bitti gibiydi sonra tekrar kanamam çoğaldı ve adet olmuşum ozamandan beri düzenli olarak görüyorum ama içinize sinmiyorsa gidin bi muayne olun
Derya2867 mertmeltem aynısını yaşadım lohusalığım 20 gün sürdü 35 günlükken adet oldum emzirmiyorum aynı dediğin gibi dolu dolu kanama yaşadım 5 gün sürdü ve bitti ara ara bir iki damla kan geliyor doktor normal dedi
Zeyno111 mertmeltem Kişiden kişiye değişebilir bu durum herkesin 40 gün kanaması da sürmeyebiliyor mesela yine de emin olmak adına doktorunuza sorun elbet 🥰
Cansucan20 mertmeltem ben normal doğum yaptım. Benim de tam bitmişti kanamam tekrar başladı. Doktorum normal demişti. Hatta ilk doğum yaptığımda böyle bir şey olabilir korkma demişti. Ama Sezaryende nasıl olur bilemiyorum.
Derya2867 mertmeltem ben de ilk birkaç gün anlam veremedim ama adet olmuşum emzirmediğim için sen de merak etme kiminin 10 gün sürdüğü bile oluyormuş
mertmeltem Derya2867 emzirmeye çalışıyorum aslında sütüm de çok az geliyor haliyle kesilmek üzere gibi bebek emmiyor 😪sizin de öyle oldu demek inşallah temiz bir şekilde kırkımdan çıkarım
tenceretavakuskana mertmeltem koyu kırmızı kanı normal buluyılar elbette kanama azaldıkca rengıde degısebılır ama doktorlarm parlak kırmızı renk kanama olursa hastaneye gelmemı soylemıstı