mertmeltem deniz-95 aynı şekilde benim de öyle ama baş ağrısı halsizlik de var acaba stresten olabilir mi ki
Wolverine mertmeltem evet olunur çok var öyle kadın, regl olmasa bile lohusa kanaman da olabilir, için rahat etmeyecekse en kısa sürede bir jinekolojik muayene ol tabi
Yusaydef mertmeltem Ben sezeryan oldum kanamam çok yoğundu ped değil bebeğimin bezinden takıyordm o derece
ikizbabymom mertmeltem daha lohusasın kanama olması normal ama böyle devam eder seni halsizleştirirse git doktora bence şu an acil gibi gelmedi bana
deniz-95 mertmeltem bana acillik gibi gelmedi ama sen bilirsin tabi. Dediğim gibi bişey çıkarsa beni veballere sokma 😂😂
Baakpnr- mertmeltem bilemiyorum ki canım benim bana sa sanki regl olmuşsunuz gibi geldi ama Farklı bir ağrınız var mı
Yasemin38 mertmeltem aslında normal canım lohusalık döneminde .kan yapıcı şeyler tüketmeye özen göster bu dönemde hafta sonuda gözlemle kendini doktorunu arayıp fikir alabilirsin. Ama yinede kadın doğum acile git istersen vebalde kalmayalım
Rabia_2109 mertmeltem canım bana göre gayet normal benim 40 gün sürdü Kırkım çıktı 15 gün yine sürdü sonra kesildi dahada olmadım ama içinde şüphe varsa git bence
Zeyno111 mertmeltem Anormal bir ağrı yoksa regli gibi geldi tabi sormakta fayda da var kızkardeşim mesela hemen 40.gün üstüne regli olmuştu