mertmeltem sezaryen doğum yaptım 30.günümdeyim kıpkırmızı kanama başladı bugün 3,4 ped doldurdum çok endişeliyim anormal bir şey midir diye sizce acile gitmeli miyim
Boncuk-anne mertmeltem üstte kalsın sezeryanı bilmiyorum ama direk kankırmızıysa bence git aklında kalcağına
Naydin mertmeltem ben dezeryan doğum yapmadım ama bence dikişlerler ilgili kesik yerinde bir problem olabilir yada kan toplanması olabilir o nedenle bi doktorun görmesinde fayda var. Bişide yoksa içiniz rahat eder.
Kadifemsii mertmeltem 1 günde 3 4 ped ve kırmızı kanama diyorsunuz bana normal gelmedi . Bence bi doktorunuzu arayın gel derse direkt gidin
ikizbabymom mertmeltem daha lohusasın kanama olması normal ama böyle devam eder seni halsizleştirirse git doktora bence şu an acil gibi gelmedi bana
Mfboz Bencede bı doktora gözükmelisin banada çok normal gelmedi en azından aklınızda soru işareti kalmaz geçmiş olsun
Kadifemsii mertmeltem hastaneyi ara aktarırlar eğer özelse . Devlette nasıl oluyor bilmiyorum ama dediğim gibi normal gelmedi
deniz-95 mertmeltem bana da oldu 37. günümde. Adet kanaması gibiydi. 1 hafta sürdü bitti. Bi sorun yaşamadım. 🙄
Baakpnr- mertmeltem benim de o şekilde oldu ama 40 ım çıktıktan sonra başladı günde 3-4 ped resmen dolu oluyordu doktoruma sormuştum regl oluyorsunuz demıstı ama şöyle bişi dedi 1 saatte 2 tane ped doluyorsa gelin yanıma dedi . 1 saate 2 ped olmadıgı ıcın gün ıcınde 2-3 falan oldugu ıcın gitmemıstım sezeyandı benim de. Hatta 1 haftada kullandığım pedin haddi hesabı yoktu yoğun regl oluyormuş sanırım 🥰 ama herkeste farklı olabilir siz ya doktorunuz varsa sorun ya da bir gidip gösterin
deniz-95 mertmeltem bilmiyorum ki bende korkmuştum annem bana da olmuştu adet o demişti. Bende bişe etmedim hiçbişeyde olmadı. Ama şimdi ben normal derim sonra bi sıkıntınız çıkar bilemedim. Yanlış yönlendirmek istemem 🙄