zeynooo863_ Çok teşekkür ederim Allah razı olsun etrafımızdaki insanlar bizi çok korkuttu doktorumuzda inanmadi kiyafettendr dedi napalm ne edelim diye kendimizi yedik mesajınız içimi rahatlatti Rabbım evladınız korusun inşallah :)