zeynooo863_ merhaba yeni gördüm sorununuzu biz hiçbir çözüm bulamadım götümediğim doktor kalmadı çoğu inanmadı kıyafetinden olduğunu düşündüler inandıramadık, çok yüksek tansiyonla sezeryan doğum yaptım doğum sonrası 3 gün durmadan potasyum taktılar kendim biraz araştırdım potasyum fazlalıgındanda olurmuş sütümden geçmiş olabilir ama çok az emdi zaten sütümde yok denecek kadar azdı, bir çözüm bulamadık açıkçası kendiliğinden zamanla geçti şimdi 2 yaşında böyle bir şikayetimiz kalmadı bir kaç içinde geçecektir merak etmeyin, evham yapmayın çok facia şeyler okuyup korkacaksınız ben gibi ama emin olun hiçbirşey yok kendiliğinden geçecek :)