Geçmiş olsun ben hamileyken covit olmustum cok öksürüyordum ilaç kullanamamıştım yeşil elmayı çekirdeklerini cıkarıp küçük dilimleyin kaynatın 1 2 su bardagı suda ben sekersiz tükettim öksürüğüme çok iyi geldi bi zararı da yok komposto gibi düşünün Süt de yapar belki deneyin bence