Merhaba arkadaşlar 9 gün önce sezeryanla doğum yaptım. 3.gün başlayan ve bir türlü geçmeyen bir öksürüğüm var anestezi etkisi olduğunu söylediler. Ne yapabilirim nasıl geçer yardımcı olur musunuz? Gerçekten çok zorluyor beni dikişlerimin acısına dayanamıyorum. Öksürdüğüm için bebeğimi kucağıma alamıyorum doğru düzgün. Dik yatmaya çalışmaktan belim ağrıdı düz yatamıyorum öksürükten dolayı. Dik yatıncada dikişlerim acıyor nolur yardım edin 😩😩😩