N54esrin en yakın saglık ocagına gidin. Benim kızımın da eli cok hafif yanmıstı sadece parmak ucları kabarmıstı o sekilde bile aglamaktan kıyamet koptu. Eşim hemen eczaneye gidip durumu anlattı. Bir tane yanık kremi bir tane de agrı kesici krem aldı cok şükür sürünce gecmişti hemen çok gecmiş olsun