bugün Bi karar aldım kendim için leslie ye başlıcam ve sağlıklı beslenicem bir çok diyetisyene yazdım ücret öğrenmek. için hepsi 500 lira dedi şok oldum leslie yapan hanımlara sesleniyorum 😀işe yarıyormu ve hergun aynı saattemi yapmak lazım yoksa hergun istediğin Bi saattemi yapmak lazım yardımcı olurmusunuz merak ediyorum. hamile kalmadan önce 65 kiloydum 85 le doğuma gittim sezeryan oldum bu arada şuan da 75 kiloyum bir ara 73 u gördüm ama gene aldım 🤷♀️