Ebrudrgt Ankakusu35 aynı canm bizdede huzursuzluk ve dedıklerının hepsı var valla. Gecsin bu gunler ya uzuluyorum boyle olunca
Ankakusu35 Ebrudrgt bende çok üzülüyorum dün kusması biraz fazlaydı yine doktora götürücem sanırım inşallah büyüyünce geçer
Ebrudrgt Irmakprensesinannesi o gece kalkması zorlar anlayabılıyorum emzirmeye kalkmak ztn bı goz acık bı goz kapalı baygın bır sekılde. Olsun canm ya saglıklı olsun yavrularımızda gerisi geçer elbet 🙂