momand_dad12 ben kizimdakini 1 yaşında dişleri epey ayrik çıktığında farkettim. İlk zamanlar memeyi tutmakta zorlanıyordu ama bundan olabileceği hiç ama hiç aklıma gelmemişti. Yaşadığım vicdan azabıni siz dusunun… :/ Aydınlık baya vardı çünkü kalındı. Zamanla ne oldu biliyor musunuz yandakiler çıktıkça ortaya geldiler o bağda inceldi inceldi yukarı doğru çıktı kendi kendine.. şimdi hala hafif ayrık ama ol da kapanır Allah’ın izniyle. Konuşmasında hele hiç problem olmadı çok şükür.. :)