Yavrusuu ben karşı olmayanlardanım. Herkesin bu konuda farklı düşünceleri var ama bebeğinizin canı yandıgındaki ağlamasıyla bu ağlama Cook farklı oluyor. Kendiniz veriyorsanız bilemem ben bi eğitmenle daha güzel ilerleyeceğimi düşündüm. Ama Max 1 hafta sonra rayına oturur. Eğer hala ağlama inatlaşma vs devam ediyorsa bir yerde hata yapıyorsunuz demektir.. çünkü oğlum 3. Gün hiiç ağlamadan uyumuştu. Şok olmuştum 😁