kızlar oğlum 8 aylık ve memede yanımda uyuyan bir çocuk meme ağzından çıkınca uyanıp ağlayan bir çocuk ayakta sallayarak uyuyor .. bugün ilk günümüz ve ilk uykumuz şükürler olsun saat 9 da uyandı kahvaltı vs derken 11 de uyku sinyalleri verdi yatağa koydum feryat figan yarım saat ağladı yüzüne bakmadan yanında oturdum sonra uyumadı ağlarken kucağıma aldım ve günaydın dedim sanki yeni uyanmış gibi bu saate kadar oyaladim oyuncak ve emzirerek memede uyumasina müsade etmedim ve saat tam 13:00 da tekrar koydum ve telefondan pis pis sesi açtım ağladı ağladı 13:10 da çok şükür kendi kendine uyudu 🤲🤲🤲🤲 inşallah size de yardımcı olurum diye paylaşmak istedim