Nurtr Valla emzik kurtaricim… uykudan uyanır gibi olduğunda veriyorum tekrar uyumaya devam ediyor .. benim bebeğim de 2 aylıkken falan tuttu emziği . Öğürmesi almak istememesi normal siz sürekli verin ağzında tutun falan ali-şir ben öyle alıştırdım eğer vermek istiyorsanız