Nurtr ben emzikten sonra meme reddi yaşadım, ve toparlayamadık. Bende oldu, sende de olacak diye birşey yok tabi. Oğlum 3. Ayda tuttu. Şimdi bırakmıyor. İyi mi oldu kötü mü bilemiyorum. Aslında ben sadece uykuya geçişte veriyordum uyuduktan sonra çıkarıyordum ama sağolsun çevrem her ağladığında ağzına tepiştirdiler. Şimdi gece uykuda ağzından düşünce ağlıyor. 🤦🏻♀️
Bizde durum böyle.