Hazal8 mekke ve medineye özlem duyanlardanım bende🥰inşallah ölmeden peygamberimizin adım attığı o topraklara gitmek nasip olur..
Birde lise arkadaşımı çok özlüyorum.. Telefon felan kullanmıyordu. Annesi ve kendisi o dönem veremle mücadele ediyordu. Sessiz ve o küçük yeşil gözlü kızı çok merak ediyorum. Bazen yolda giderken gözüm hep onu arıyor. Yendi mi hastalığını? Oda evlendim? Çocukları varmı benim gibi? Mutlumu? Oda beni hatırlayıp düşünüyor mu? Ve kafamda bir çok sorular… Boğazım düğümleniyor her aklıma geldiğinde… Umarım yaşıyorsundur ve mutlusundur canım arkdaşım