Mslakn Deletedmom5284 ya bende oyle oldum yanı oldugum adet bence 32 ın gunde bıttı kanamam 4 gun sonra oldum suan hala devam adet bu sanırım
Zeynpozdmr61 Mslakn 40 cıktıktan sınra normal adet görülüyomus galiba o olmamıstı bende sadece lekelenmeyle cıkardım kırkı
bestenda Zeynpozdmr61 evet evet muallakta kalmamam adına öyle bir şey kullanabilirsiniz ben prezervatife güvenmediğim ve sürekli para vermek istemediğim için tercih etmedim spralde ara kanamalara sebep olabiliyor herkeste olmaz ama onuda istemedim annem kullanıyor spral ayın 15-20 günü adetli kadın. Hapta zaten bıraksanda hemen gene hamile kalınıyor doktorumda demişti öyle hapa başladım.
Surimsine Kırkım çıktıktan 15 gün sonra oldum. Benim normal adet kanamalarım aşırı olmazdı ama bu sefer adetimin 4.günü felaket bir kanama yaşadım iki üç gün çok yoğun yaşadım sonra normal kanamaya döndü
Tazzecikanneee Zeynpozdmr61 52 gün lohusalık dönemim sürdü Haziran 30 da doğum yaptım sezeryanla Eylül 16 ilk mazeretimi gördüm
Denizsmommmmmmmm Zeynpozdmr61 ben normal doğum yaptım 7 ay sonra adet gördüm kardeşim sezaryen oldu 6 ay sonra adet gördü
Biomeral Aymiri benimde 12 aydır yok maalesef ne zamana kadar normalmiş acaba doktor bir şey söyledi mi ?
hulya1406 Aymiri benim de 15 ay oldu emzirdiğin için 2 yıla kadar normalmiş emzirmeyi bırakınca olunur diyorlar.