Nesrinisa
Sanırım doğum şekliyle alakalı bir durum değil, 6 sene önce kızımda sezaryen olduğumda bir ay sonra olmaya başlamıştım. Emzirmedim 1 ayda sütüm kesilmişti. Şuan 4 aylık oğlum var onda da sezaryen tabi ama emzirdiğim için 4 ayın donunda niyahayet oldum. 6 aylık olduğunda gala olmasaydım doktora gitmeyi düşünüyordum.