gokce24 Aynı durumu bende yaşıyorum. Benim bebeğim 1 aylık. 9 ve 12 arası sütüm damla damla çok az geliyor . Bebekte o saatlerde ağlama krizine giriyor . Doktorumuza söyledim durumu. Bebeğin kilo alımı gayet iyi , akşam gazdan dolayı öyle oluyordur dedi ve gaz damlası verdi. Sütüm yok deme dedi. Ama bende napcam şaştım kaldım . 9-12 arası hep ağlayarak geçiyor