40 günlük bebeğim..nerdeyse ilk günden beri gündüz güzel emiyor, gece uyandırınca da güzel emiyor ama bu saat oldu mu bir haller oluyor çocuğa doymuyor hiçbir şekilde emerek doymuyor. Son çare mama veriyorum 80 cc kadar içip öyle doyuyor. Ağlaması duruyor. Bir dikişte kana kana içiyor. Tüm gün hiçbir şey yok gece olunca meme reddi gibi yapıyor ve gerçekten de sütüm ucundan bakıyorum kalmamış gibi ve küçülüyor gece. ‘Sütüm yetmiyor’ psikolojisine girmek istemiyorum ama tüm gün emip akşama süt kalmıyor göğüslerimde. Süt yapan herşeyi yiyip içiyorum. Bol su içiyorum. Bu yaptığı sütümün yetersiz olduğunun göstergesi mi? Artık süt yapan içeceklere malt yada bestlak damlaya falan mı başvurmam gerekiyor? Mama verenlerin lincine uğramak istemiyorum ama gerçekten mama vermek istemiyorum. Süt sağsam bu defada gündüzleri süt kalmıyor göğsümde. Ne yapacağımı şaşırdım açıkçası.