Bence atak haftalarını takip etmeyin ben ince ince tak haftası hesapladım haftalar gelmeden ay nasıl olcak ki çok mu mızmız olur uykusu mu bozulur diye dha çok stres yaptım zaten atak haftasında da çocuğunuza bişey yapamıyorsunuz ki zamanı geçince düzeliyor . Ben kolayını böyle buldum bazen o kadar mızmız huzursuz oluyor ki biliyorum atak haftası olduğunu ama önceden bilip kendimi strese sokmuyorum