bebegim 3 kasim 2021 de dogdu 37+4 de yani 40 haftayi tamamlamadi
atak hesaplarken 40. haftayi doldurmasi grekiyor yaziyor 40. haftaya denk gelmesi sartmi
dogdugu gunu degildee 40. haftaya denk gelen gunumu yazacagiz biri beni aydinlatsin lutfen
Bebek Atak Haftası Hesaplamasında Doğum Tarihine Ne Yazmalıyım?
Atak haftası hesaplama aracına 40. haftanın tamamlandığı yani bebeğin doğması gereken tarih yazılmalıdır. Başka bir deyişle, 40. haftanın öncesi ya da sonrasında doğan bebekler için 40. haftanın tamamlandığı gün/ay/yıl yazılmalıdır.
boyle yaziyorr bu ne demek oluyorr
3 kasim mi yazacam yoksa 40+0 a gelen gunumu yazacam