Cappon asitli bişey ictiyseniz o yapmıştır bebeğinizde pişik . Çünkü bizimde aylarca geçemeyen pişik vardı bende yumurtaya alerjisi olduğunu düşünündum .Kullanmadığım krem kalmamıştı.ama birşeye alerjisi çıkmadı.Doktor alerji olan bebeklerde pişik olmaz altında yatan başka sebepler vardır dedi .Bende neden olduğunu sonradan çözdüm.Asit pişik yapıyor bebeklerde.Sudorkem kullanın altını havalndirin ve pamuk kullanın çok geçmiş olsun