Bu postt tam bizlik benimde kızımın el ve ayakları ısınmıyor başı çok sıcak. Veee çoğu insandan bu çocuğun elleri cok soğuk başı cok sıcak ya ateşi mi var acabaa diye duymaktaann bıktımmm doktor normaal dolaşım sistemleri tam gelişmediği için diyor ama insanlar beni sinir etmeye devam ediyor😂