Merhaba güzel annelerimiz yine ben geldim 🤗 Kızlar bu sefer sizlere sormak istediğim şey bebeğim 2 ay 1 günlük ve elleri hiç ısınmıyor ama genele bakarsak elleri ve ayakları soğuk oluyor tabi ayaklarını bazen çorap vs patik derken ısıttığım oluyor ama ellerini uyku dışında gün içeriisnde sıcak tutamıyorum ısınmıyor yani ne yapmalıyım bu durumda ? Sizlerdede aynı durum var mı internetten araştırdım normal bi durummuş ama bilemedim birde size sormak istedim yardımcı olursanız eğer çok sevinirim 🌸☺️