15 aylık kızım ilk gümden beri değişeceğine iyi olacağına kötüleşti bir gece deliksiz uyumadım uyanıp emsin uyusun memede uyusun bunlara da razıyım. Muhtemelen yanınıza alıştı yatağında yatmak istemiyor. Siz siz olun emzirin uyusun yatağa yatırın asla yanınızda yatırmayın bir gecede alıştı benim kızım ben de çalışıyorum ayılıp yerine yatıramıyodum şu an beşiğinde asla yatmıyor