Bebeğim 3 ay 13 günlük oldu dünden beri uykudan ağlayarak uyanıyor gece uykuya direniyor bu saat oldu kucağımda hala yatagına koydugum an aglamaya baslıyor. Gündüzde aynı kolumda uyuyor yerine koydugum an sankı canı acıyormus gıbı aglıyor. Gazımız yok kakamız normal aç değiliz zaten sürekli memede olmak istiyor buda yeni çıktı🙅♀️Yardımcı olun tecrübeli anneler ben ne yaşıyorum anlamadım😩