gulenadam bu postu ben de açacaktım🤭 ben de ikinci dönem başında ücretsiz izne ayrıldım. Aşırı rahatladı kafam, evde olup sadece çocukla ilgilenmek evle ilgilenmek o kadar kolay ki… Yarım dönem işe dönmeyi denedim. Hem bedenen hem ruhen çok yıprandım. Size de hayırlı olsun 🥰