Öğretmenim, bugün 2 senelik ücretsiz izne ayrıldım dilekçemi yazdım. Allah nasip ederse oğlum 2,5 yaşındayken işe başlayacağım. Bakıcı bulurum diye düşünüyordum ama sanırım vazgeçtim. Kimseye güvenemem. Doğudayız ve burda da dil sorunu var malesef. O yüzden kreşe vereceğim. Umarım bezli alırlar. Belki geze alıştıramam. İnşallah kreş bakıcıdan daha iyi fikirdir.