fatos95 benim oğlum 4 aylık geçen ay doktorun yanlış tartı sonucu ile kilo almıyor damgası yedim. Ve bana yargılayıcı bir şekilde senin sütün mü azaldı bak mama başlarım böyle giderse dedi. Salak.
Neyse bebeğin kaka çiş yapıyorsa neşeli mutluysa gelişim evreleri güzelse başını tutma dönme ayakları kaldırma ellerini ortada birleştirme el emme vs. Gerisine takılma. Ben doktorun söylediklerinden sonra koşa koşa anne çayı biberon vs aldım. Üzüntüden. Sonra kendime geldim