sedaylaliya o hastanede denemediğim doktor kalmadı, adatıp Hastanesi’nde arzu hanıma götürdüm, bilge Hastanesi’nde Şerafettin bey var ona götürdüm ama hiçbirinden memnun kalmadım Arzu hanım hariç o bir tık ileride gözümde diğerlerine nazaran. O hastaede Sait bey vardı şimdi Mersin e gitti. Gitmesine rağmen WhatsApp dan hâlâ ona sormadan ilaç vermem oğluma o Dr gibi bulamadım birdaha. Arzu hanıma götürün birde isterseniz