Avcii bizim biraz zordu 7 saat sürdü ameliyatı. İşitme testini geçemedi oğlum sağ kulaktan sebebin ne olduğunu bulabilmek için sabit durmayacağından anesteziliyken MR CT çekildi ona göre işlem yapıldı. Anesteziden ayılması biraz zor oldu tabi kendine gelmeye başladığında beni de hastaları beklettikleri kontrol ettikleri odaya aldılar orda kucağıma aldım bekledim bir yarım saat 40 dk değerlerine baktılar kendine gelmeye başladı odaya geçtik. Başı döndüğü için ne olduğunu bilmediğinden anlamadığından korkuyorlar ondan ağlıyorlar dedi doktor ama oğlum kızıyor gibi sinirliydi öyle bağrıyo gibiydi daha çok ağlamadı yani. Kusma vs bir durum olmadı sonrasında çabuk toparlandı dediğim gibi ertesi gün evimize gittik. Ben anesteziden çok korkmuştum hatta son dk ya kadar vazgecsek mi diye düşündük eşimle çünkü oğlum duyuyordu biz evde çok denemiştik sadece testi geçemiyodu. Sonra dedik daha küçük bebekler ameliyat oluyorlar çok tehlikeli olsa onlara da vermezler. Kulagı ilerde daha büyük sıkıntı olur belki daha yolun başındayız önlem alırız biliriz diye diye telkinledik kendimizi. İyi ki de olmuş bitmiş çok şükür 8 ay geçti üzerinden bir sıkıntımız yok.